Trekningsliste Lotteri Brekkeløypas venner

Postet av Knarvikmila den 12. Jan 2017

Trekninga i Lotteri Brekkeløypas venner er nå utført. Det var Espen Vesterås som vann hovudpremien , reisegåvekort med verdi kr. 5.000. Gunnlaug Ulvik vart trekt ut som vinnar av 2. premie, eit gåvekort frå Knarvik Senter med verdi kr. 2.000. Resten av vinnarane finn du her. Premien vert sendt dei neste dagane

Som ein del av lotteriet vart alle som kjøpte ei heil loddbok medlemm i Brekkeløpas venner. Det er no totalt 312 personar som er medlem i Brekkeløypas venner, Imponerande. Ein kjem tilbake til når T-skjorten er klar. Det vil nok ta 14 dager til 3 veker. Dato for handlekveld med gode rabattar hjå Atleten, Knarvik Senter kjem ein også tilbake til. Pengan som ein fekk inn på lotteriet skal gå til generelt vedlikehald og ny grus i løypa.