Klar for å yte i år igjen

Postet av Knarvikmila den 3. Jun 2016

Sparebanken Vest er klar for YT-stafetten

Ei plassering blant topp ti i fjor har gjort Sparebanken Vest sugen på betre avkastning i år. Dei er klar for ny innsats når YT-stafetten går av stabelen laurdag 3. september.

– Det var ikkje vanskeleg å få folk til å stille. Dette er sosialt og gøy samstundes som ein kjem seg i trening, seier Raymond Gripsgård.

Han sprang ein av etappane i fjor. Målet i år er å slå si eiga tid.

– Eg har så smått starta oppladinga, seier Gripsgård med glimt i auga.

Fersking på laget

I år får han også med seg ein heilt ny deltakar på laget. Marit Solheim var ikkje vanskeleg å be då ei av dei fem som stilte i fjor bestemte seg for heller å delta i halvmaraton i år.

– Det er ein fin gjeng som skal delta, så dette gledar eg meg til å vere med på, seier Solheim som innrømmer at ho kjenner litt på presset.
– Laget kom på 10. plass i fjor, i år vil vi gjere det enda betre, legg ho til.
– Vi møter ikkje opp kun for å delta. Vi har konkurranseinstinkt alle fem, understrekar Gripsgård.

Utfordrar Frende forsikring
I år er YT-stafetten flytta til laurdagen. Det håpar arrangøren gjer at enda fleire bedrifter ser sitt snitt til å stille stafettlag.

– Vi hadde det utruleg kjekt i fjor. Det vart ikkje så mykje felles trening, men deltakinga bidrog til enda sterkare fellesskap i sparebanken, fortel Gripsgård.
Det håpar han og Marit Solheim at Frende forsikring også vil oppleve. Dei utfordrar nemleg bedrifta til å melde seg på årets YT-stafett.
– Og samstundes som dei tek imot utfordringra håpar me at dei vil utfordra ei ny bedrift i regionen til å melde seg på arrangementet i september, oppfordrar dei.

FAKTA

YT-stafetten går av stabelen lørdag 3. september klokka 13.00

Den blir arrangert i samarbeid med Bedriftsidretten Hordaland og YT.

Stafetten har 5 etapper, og kvar etappe er på mellom 750 og 1 250 meter.

Stafetten er open for både bedrifter, familier og vennelag

Deltakerprisen er på 1 500 kroner per lag

Her kan du melde deg på.